Urusan Kerja

Assalamualaikum dan salam sejahtera





Apa khabar semua? Dalam jangka masa seminggu ini aku agak sibuk dengan urusan kerja. Kerja apa? Nanti aku akan ceritakan dalam entri lain , mungkin dalam bulan Mei nanti. Kerja yang aku sedang sibuk ini mengambil masa hampir 2 minggu. Jadi masa untuk melawat blog rakan-rakan agak terbatas.

In shaa Allah , jika ada masa lebih aku akan singgah juga ke blog rakan-rakan semua. Bila masa dah tak ada, maka tiadalah entri yang boleh ditulis. Aku ada juga cuba nak update entri menggunakan telefon pintar, tapi macam susah. Jadi aku kena ambil masa lain untuk update entri.

Sekian

3 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post