Its My problem!!

x payah nak main2 dgn aku!!

ish2..apa nak jadi? bila aku kata x mau thats mean XMAU!! faham dak?berapa kali aku nak cakap lupakan ja..benda dah jadi pun..so tak payah la berharap sangat!! kononnya tanya aku...sampai bila? biaq la.sampai bila2..

even kalau aku dah cakap kat dia g kami sama2 amik universiti yg sama,so lets us..lest us create our love...haha..what ever la...asalkan bukan dgn org yg aku tak suka...

jodoh tu ditangan tuhan...so ikut je la dgn apa yg dah diaturkan? xboleh ka? mmg kita kena berusaha tapi apa usaha hg? Benda2 yg lepas tu masih belenggu hg kn? Okay fine,hg ingatla benda2 sampai bila2...sampai hg mati pun ingat la...

Bukan nak marah2 cuma nak keluarkan apa yg dah lama nak cakap..aku takut nk cakap depan2 sebab x mau hg terluka..tpi biaqla..rasanya lagi lama...lagi teruk benda ni....lagi pun masing2 dah ada hala tuju masing2 dengan result masing2...so ikut je la..

mungkin kalau kita ada jodoh...ita bersama..kalau xda..nak  buat macam mana...aku pun bukannya tak tau masa silam hg macam mana?tapi aku lupakan ja.....aku nak org yg paham aku...paham status sosial aku....mmg aku ni sosial..tapi tahu agama!....

i think that,if u dont know me,better u find someone that u can trust...not like me...

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post