Wei,hg diam sat boleh dak??


Ku bermimpi
Engkau Kembali
Wajah tenang kau berkata,
Sayang, aku cinta

Namun kita takkan bersama,
Dikau pergi takkan kembali
Sesal...Ku kecewa...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Ku terjaga
Dari mimpi lena,
Sedar pipi dibasahi,
Tangisku sendiri...

Merintih perasaan ini,
Tiada kata mampu diungkap...
Tiada yang mengerti...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Jika mampu ku kembali,
Mengulangi masa...
Pasti ku tunaikan,
Permintaan terakhir...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Jika mampu ku kembali,
Mengulangi masa...
Pasti ku tunaikan,
Permintaan terakhir...

Kini hanya, tinggal kenangan,
Hanya waktu menentukan,
Kita kan bersama...


Apa yg aku nak bagitau,suka hati hg ja nak cakap aku macam tu? Okay fine,harap ja nampak baik,tapi dalaman,huh TUHAN ja yg tau.Dasar la pompuan ni.Tak tau malu betui,ikut hg la.Aku x mau nak cakap lebih2,cuma biaq la kalau byk org komplen pasai aku ka apa ka,what?Hidup aku,hati aku,perasaan aku,biaq la kat aku.Yg hg celaka,nak masuk campur pasaipa?Kalau dulu hg dah kata hg x mau,so aku ikut hg la.Dah!!

Puas aku pujuk hati aku,then bila aku dah boleh terima benda tu,last2 jadi camni plak?Apakah? Aku x kisah langsung pasai hg.Hg jgn ingat hg bagus sgt.Macam aku xtau apa yg hg duk buat selama ni?Biaq la hidup aku penuh kepura-puraan ka,kebabi-babian ka,BIAQ KAT AKU!!

Kalau hg boleh kata aku baik sgt,macam malaikat,aku pun boleh kata jugak,hg macam malaikat,x pernah buat salah,dosa langsung xda,wei,aku x la bodoh sgt,nak sama-samakan malaikat dgn manusia,even kalau aku gaduh ngn kawan kat SOKSEK pun,x lah aku sama2kan dia dgn malaikat!!Ish2,nak kata bodoh,x jugak.

ahaha.ingat aku kesah dgn hg sgt?Duk bajet cun,bajet baik bajet macam pompuan melayu terakhir? haktuihh..nak termuntah taik anjing la weh...kononnya x pernah bergambar dgn laki berdua2an,ok,gud la..tahniah la kat your parent sebab dah ajar anak dia elok2.Not like me.

Time dulu sekolah rendah,huh,meluat ada la.Please la.Memang hg pandai,baik.Tapi jgn rosakkan persepsi aku terhadap hg.Sudah2 la tu.Okay,rasanya sekarang better masing2  xkenal langsung.So xda la lagi sorang pompuan yg haprak dalam hidup aku!!

Ingat aku suka nak burukkan org? " sape yg suke memburukkan kan orong tu, confirm die dpt balasan ! "
aku x mau la tambah2 dosa time cuti tunggu result ni.Buat sakit kepala ja tau.Aku rasanya dah malas nak post benda2 yg x guna camni.Tapi rasanya macam perlu ja.Mesti ramai duk gelak2 kan.Hampa nak tau sapa pompuan tu?

Rasanya x payah la korang kenal. Cik Mun,Abg Lan,Kak Ros,rasanya x payahlah kenal dengan dia.Nanti buat sakit hati je,baik kak2 ngn abg2 baca post angah yg lain. Ingat kalau sekali hg dah buat pasai ngn aku,aku x teragak2 utk kacau hidup hg sampai hg dapat balasan,macam member aku yg dah kena tu.

One more thing,manusia x sempurna,jgn nak pandai2 nak cakap seseorang tu sempurna atau tak,masing2 ada buat dosa okey!! Tak tau la kalau hg x da dosa..

Btw,argghh...aku lupakan hg,hg lupakan aku.

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post