Ranking Semasa Pengomen Tegar Blog DJH :24.9.2013




Assalamualaikum dan salam sejahtera.Kali ni angah nak update Ranking Pengomen Tegar di blog DJH.Apa yg angah boleh katakan kedudukan banyak berubah.Tapi ada juga blogger yg masih maintain.Tahniah.Apa yg pasti Bila dah dekat2 hujung bulan ni,angah nak berikan "GANJARAN" kepada blogger yg mendapat Ranking Pertama.

Selain itu,angah juga akan meREVIEW blog blogger yg mendapat Ranking 2 sehingga 10.Baru lah best kan??? So angah rasa yg tu jelah yg boleh angah buat untuk masa sekarang ni. 

Untuk tengok Ranking sebelum ini boleh ke SINI 


Seperti biasa akak Kathy masih mendahului carta.Manakala blogger Invisible Me melonjak naik ke tangga 10,blogger Bahrain dan Leods Presla pula memasuki carta top 10. Blogger yg terkeluar daripada top 10 adalah blogger Sheila Salim , Norhasniza Khalid dan juga Nurfaezah Abdullah.


Untuk 10 ranking yg berikutnya,blogger Sheila Salim , Norhasniza Khalid dan juga Nurfaezah Abdullah jatuh ke ranking ini.Manakala blogger Cik Kumbang mendaki carta.Blogger yg lain ada yg turun dan ada jugak yg naik.



Untuk 10 ranking yg terakhir,blogger Sabrina SA,YnaRazali jatuh daripada ranking 11-20 ke ranking ini.Manakala blogger yg baru masuk carta adalah nur farahain ,Tiqa Ni Hye dan BaNu Syah.Blogger yg terkeluar dari carta adalah cik yaya, Aisha Fauzi dan Faez Ourpicsem.

  • Blogger yg baru masuk carta adalah  nur farahain,Tiqa Ni Hye dan BaNu Syah.
  • Blogger yg terkeluar carta adalah cik yaya, Aisha Fauzi dan Faez Ourpicsem.

Sekian.

*Baru bersemangat nak update entry bila ada ramai orang komen,selain dapat tahu pendapat orang lain tentang entry tersebut,dapat juga beramah mesra sesama blogger. 

16 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Tahniah semua bloger & tahniah djh rajin buat entri & rajin orang komen
    kita support awak :)

    ReplyDelete
  2. Ishk..sukanya main carta-carta ni...sy berbangga kerana berada d ranking yg ke-7 gtu...haha :P

    ReplyDelete
  3. waaa.. no 5 sudah.. haikx.. trima kasih.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum angah. mujur sheila tak terkeluar carta lagi. hehehhee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam :) nujurlah.takpa sheila boleh usaha lagi :D

      Delete
  5. aisey...
    dh jauh ketinggalan nie..
    xdop rezeki gamaknyer..
    hehe..
    diorg mmg rajin.

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post