"Kejutan untuk Zizan bukan drama."- Johan



"Sehinggakan baru-baru ini apabila Johan muncul membuat kejutan pada pentas akhir Akademi Fantasia 2013 (AF2013), masih ada pihak yang mengatakan itu semata-mata drama yang diwujudkan Astro untuk menarik penonton menonton siaran langsung program realiti itu.
“Drama? Jujur dari hati, kejutan yang saya lakukan itu bukan drama atau propa seperti yang didakwa sesetengah pihak…Tapi ia memang satu kejutan dari saya buat Zizan.
“Saya merancang  untuk buat kejutan kepada Zizan kerana saya terlalu rindukan dia dan kami pula sudah lama tak jumpa…Jadi, saya fikir satu-satunya cara untuk bertemu ‘adik’ saya itu ialah dipentas AF2013. 
“Kami jarang jumpa disebabkan masing-masing sibuk dengan kerja bukan kerana bergaduh! Saya tahu siapa individu yang cuba untuk memecah belahkan persahabatan saya dan Zizan tetapi saya profesional dan tidak akan melayan cerita-cerita begini, buang masa!
“Biarlah individu itu nak kata apa pun…Saya Ok je…Saya berada dalam industri ini nak cari rezeki halal untuk anak isteri saya…bukan bermusuh,” ujarnya ketika ditemui pada majlis pra tonton Elly dan Epit pada Jumaat." Sumber
Benarlah apa yg dikata.Air yg dicincang tidak akan putus.Sama seperti apa yg dialami oleh Johan dan Zizan.Macam mana pandangan korang?? :D

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post