"Saya Tak Cari Publisiti, Sekadar Mencuba Nasib."


"Jika anda menonton ‘Kerusi Panas’ Maharaja Lawak Mega 2013 baru-baru ini pasti terkejut dengan kehadiran penyanyi dan pelakon Fida Ibrahim yang turut menyertai pertandingan lawak terbesar itu.

Manakan tidak, sebelum ini Fida menyertai ujibakat Akademi Fantasia 2013, tup-tup muncul pula dalam program Maharaja Lawak Mega 2013 bersama pelawak veteran Datuk Ali Mamak dan Aziz Kota dalam kumpulan Santan.
Ramai yang mempersoalkan kehadiran Fida itu seoalah-olah cuba mencari publisiti tetapi dengan tegas Fida menjawab, dia menyertai kedua-dua pertandingan realiti itu hanya untuk mengembangkan bakatnya dalam dunia seni.
“Rasanya tak salah saya mencuba semua bidang seni yang ada...Selain dapat ‘explore’ saya juga dapat mengembangkan bakat yang saya ada…Cuba nasib, apa salahnya..
“Biarlah orang nak kata saya mencari publisiti murahan atau apa pun…yang penting…saya tahu apa yang saya buat dan hala tuju karier saya,” katanya ketika ditemui pada malam ‘Kerusi Panas’ Maharaja Lawak Mega Jumaat lalu." SUMBER
Tak sabar nak tgok gelanggang pertama MAHARAJA LAWAK MEGA.Selepas JOZAN,siapakah pula yg akan menjadi juara??Hehe.Pendapat angah,tak salah kalau nak mencuba segala macam,asalkan ikhlas dalam melakukan sesuatu perbuatan itu. :D
Entahlah,dunia artis lebih menakutkan bagi angah.Harap2 angah tak termasuk ke dalam dunia yg penuh dugaan itu.Setakat sekarang pun dah agak menakutkan.Macam manalah kan?? :D 
 
 

9 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post