19 November 2013

Sudah-sudahlah | Villa Nabila





Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sebenarnya angah malas nak buat entry tentang VILLA NABILA ni.Sebab apa?Sebab segala ceritanya angah dah tahu.Angah dah pernah buat entry tentang tempat-tempat seram di Malaysia,dan sudah tentunya Villa ni termasuk sekali dalam list tu.Cuma apa yg angah nak beritahu adalah..
Angah dah rasa bosan dengan benda-benda seram.Rakyat Malaysia memang suka dengan benda-benda yg mengarut ni.Tambah-tambah bila senang-senang dihebohkan di media sosial.Senang-senang nak sebar,dan akhirnya tertanya semuanya adalah mengarut belaka.
 Kemudian,di laman Twitter,mulalah semuanya nak heboh pasal benda ni.Tweet yg merepek-repek.Kenapalah masyarakat macam ni sangat?Ingat ke zaman dulu-dulu je,zaman sekarang pun sama lagi.Daripada yg kecil sampai yg ke besar.
Bukan nak kata angah tak percaya ke apa ke.Cuma dah nampak daripada awal yg kes tu hanyalah mengarut belaka.Rakyat Malaysia sekarangkan lebih suka percaya perkara-perkara di laman media sosial.Berita-berita kat TV dah tak main dah.
 Please stop benda-benda yg mengarut ni.
Sekadar pandangan seorang rakyat yg prihatin. 

10 ulasan:

  1. haah betul tu kan..kalau crita tak benar boleh mengundang fitnah ja

    BalasPadam
  2. I know right. Annoying gila.. Dan laki tu pulak sebenarnya tak di"kurung" makhluk ghaib pun. Tidoq ngan tmn wanita kat flat lain. Pfts.. Menyusahkan semua pihak.

    BalasPadam
  3. akak dah baca macam2 versi sampai dah malas nak amik port dah angah...

    BalasPadam
  4. hari ni baru dpt baca kisah villa nabila.... rupa2 nya macam vesi ada eh.... ekekeke.... sekarang dh boleh tutup kes ni...

    BalasPadam
  5. semalam dapat taw pasal kes budak hilang kat vila neh .. hari neh gigih menggoogle .. tp last2 ?? ceh ja .. adeh lha

    BalasPadam
  6. cerita seram tu senang laku, masyrakat malaysia suka

    BalasPadam
  7. isk...geram juga baca kes nie...kemain lagi kan....
    rupanya yang di cari tu melencong ke lain...
    kenapa lah tak tepon kan...huhuhu...
    satu dunia mencari dia sibuk dengan benda lain....
    remaja-remaja :)

    BalasPadam
  8. heheheheh....jgn salahkan vila atau pun apa..sebaliknya pantau anak2 kita.dia kemana,dengan siapa berkawan..

    BalasPadam
  9. Tah ke hapa-hapa budak neh...bukan setakat mak bapak jaa...dah menyusahkan negara... Semoga Allah SWT mmberi hidayah buat si pelaku...

    Cerita Seram ?... Tempat yang dah ditingal lama...memang ada makhluk lain pi duduk...nature kan...

    x0x0 ^___^

    BalasPadam
  10. Dalam kata lain cepat sangat melatah..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.