MPYO : European Dances & Dreams



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Malam semalam,angah telah mengikuti sebuah konsert yang bagi pendapat angah cukup hebat dan menarik.Konsert yang bertempat di Dewan Filharmonik Petronas,KLCC,telah dipersembahkan oleh pemuzik hebat Malaysia iaitu Malaysian Philharmonic Youth Orchestra.
Kenapa angah begitu tertarik untuk ke konsert ini?Sebenarnya angah tertarik dengan salah sebuah lagunya yang bertajuk "Danse Bacchanalle." Sebelum angah masuk ke Uitm,angah dah pernah mendengar lagu ini dimainkan oleh salah sebuah pasukan Wind Orkestra di SBPWOC.
Selain itu,beberapa orang senior angah turut serta membuat persembahan dalam konsert itu.Bagi angah mereka merupakan pemuzk hebat dan angah masih belum mampu berada di kelas yang sama seperti mereka.Angah berharap agar suatu hari nanti angah mampu membuat persembahan di pentas yang sama.
Kalau sebelum ini angah berazam untuk masuk ke dalam dewan berprestij itu,dan alhamdulillah angah dah berjaya,kali ini angah berazam untuk membuat persembahan di dalam dewan itu pula.In shaa Allah.
Sekian. 


6 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post