Bangun Lambat : Ini padahnya



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Sebenarnya angah tak sepatutnya update entry ini untuk hari ini.Angah sememangnya untuk hari sabtu dan ahad ini busy dengan Festival Gamelan Antarabangsa. Angah jadi CREW untuk event tu. Jadi,angah memang dah siapkan beberapa entry autopublish.Supaya takda lah blog DJH ni terbiar.
 Masalahnya,hari ini,sepatutnya 7.00 pagi dah gerak ke fakulti.Bila angah bangun je,tengok2 dah cerah. Tengok jam,dah pukul 8.06 minit. Macam mana ni?? Dah la festival tu kat KL. Jadi,angah tak pegi untuk hari ini,lagipun hari ini adalah hari terakhir.
Angah rasa bersalah sangat dengan kawan-kawan angah yang lain,sebab tak turut serta jadi CREW dengan diorang.Sebabnya,hari ini sepatutnya segala GAMELAN dan BARANG-BARANG kat sana,perlu diangkut kembali ke fakulti.Nampaknya tak dapat angah nak tolong.Angah rasa bersalah sangat-sangat.

Mood terus berubah.

Mood angah hari ini terus berubah,malas nak study,malas nak buat apa-apa pun.Update blog ni pun sebab rasa rajin sikit. Sampaikan angah nak cakap dengan roomate angah pun dah malas. Apa-apapun esok dan start minggu STUDIO EXAM. Harap-harap mood rajin tu datang balik.
Sekian 
 
 *Nantikan entry tentang FESTIVAL GAMELAN ANTARABANGSA
 

8 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. walaupun lambat kenapa tak pergi jugak.....aduhai....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab bas disediakan pukul 7 pagi sahaja.jadi memang angah tak pegi la.

      Delete
  2. setahu kita angah memang rajin update blog :)

    ReplyDelete
  3. Jangan kerana masalah lain angah jadi kemurungan, tak baik... ambil wudhuq istigfar... fikir baik2x... janji angah dah minta maaf dan berlaku jujur.. In Syaa Allah... segalanya akan baik2... perancangan Allah itu kan ada hikmah-Nya...

    ReplyDelete
  4. mood permulaan hari boleh merebak ke satu hari kan. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post