Daripada Encik N ke Puan G



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Anda ada lihat perubahan di BLOG DJH??


Sebenarnya,ad tags daripada sebuah syarikat pengiklanan dari JEPUN baru sahaja sampai di emel angah.Jadi,tanpa membuang masa angah terus meletakkan iklan-iklannya di tempat yang sepatutnya.

Apa tu Geniee??



Jadi,angah dah daftar,walaupun lambat sikit dia hantar ad tags,tapi yang paling best adalah apabila bila kita tanya tentang sesuatu,dia akan membalas secepat yang mungkin.Mungkin mereka ni masih baru di Malaysia.Apa -apa pun jom kita mencuba!!
Selain itu,angah dah buang iklan dari syarikat encik N,sebab tak mashyuk pun.Dah lama earningnya asyik sama ja,so apa kata kita tukar dan mencuba sesuatu yang baru.Tak rugi pun.
Apa-apa pun angah tetap memberi tempoh selama 2 bulan untuk Syarikat Geniee ini.Kalau masih juga tidak berhasil,kita tukar lagi. Lagipun rezeki berblogging adalah sampingan sahaja.Apa yang kita dapat terima sahaja.


Sekian.

7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Encik N dah lama cari pasal, sebab tak leh nak log in...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih.. tanpa membuang masa juga Kie pun nak cuba hehehehe..

    ReplyDelete
  3. Sedang menunggu perutusan untuk di Approve hhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Jom2 join segmen Lucky Follower by Cik Akie! Segmen ni berjalan dalam 24 jam je...hadiah nye adalah topup RM 10 untuk 2 pemenang dan topup RM 5 untuk 6 pemenang...pemenang berdasarkan cabutan bertuah daripada tangan Akie sendiri...jom join segmen niramai-ramai sebab syaratnye sangat mudah! TAMAT pada pukul 11 setengah malam ni (19 Jan)

    http://balqislifestyle.blogspot.com/2014/01/segmen-lucky-follower-by-cik-akie.html

    ReplyDelete
  5. Nak tengok perkembangan Puan G. Harapnya membuahkan hasil.

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post