MLM 2013 : Tiada Penyingkiran di Minggu ke 8





"Kejutan di minggu kelapan! Dengan bertemakan `rancangan TV, pihak juri telah mengumumkan tiada penyingkiran yang pada malam tadi di Maharaja Lawak Mega 2013 (MLM 2013).
Meskipun ada satu dua kumpulan yang gagal memberikan persembahan terbaik, ianya boleh dimaafkan kerana ada peningkatan yang ditunjukkan mereka
Bagaimanapun, ada kejutan apabila peserta `favourite`, Shiro berada dalam kedudukan bahaya sewaktu hos, Dato` AC Mizal mengumumkan tiga peserta di kelompok terbawah dari segi undian.
Selain Shiro, dua lagi peserta yang berada di kedudukan tiga terbawah ialah SYJ dan Wala.Ketiga-tiga mereka seharusnya boleh menarik nafas lega pada minggu ini kerana tiada penyingkiran dan cabaran harus diteruskan pada minggu hadapan.
Sementara itu, Jep dari kumpulan Sepahtu pula telah dipilih sebagai Man of The Match pada minggu ini. " SUMBER 

Pendapat Angah :-

Persembahan mereka secara keseluruhannya sangat menarik.Mungkin tema malamini membuatkan beberapa kumpulan agak susah untuk memikirkan persembahan mereka.Bagi angah,kumpulan yang masih tinggal sekarang adalah kumpulan yang terbaik sehinggakan angah rasa seperti tak mahu salah satu pasukan pun yang disingkirkan.

5 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post