Mood Blogging : Hambar


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Cerita Pertama :-

Kalau nak diikutkan,minggu ni adalah minggu yang paling sedikit angah blogwalking.Selain itu,angah pun tak sempat nak tengok dan balas komen-komen anda di setiap entry yang angah dah publish.
Untuk pengetahuan semua,kebanyakan entry angah pada minggu ni adalah entry auto-publish.Sebab apa? Sebab angah tak punya masa untuk hasilkan entry pada waktu-waktu tertentu.Jadi angah terpaksa menyiapkan 3-4 entry dalam satu masa sekaligus.
Walau apa pun,minggu ni dah berakhir.Jadi angah dah boleh kembali kepada yang asal.Maksudnya macam seperti biasa,angah berblogwalking dan balas komen anda di entry.
Cerita Kedua :-

Angah dah malas nak kaple.Kenapa macam tetiba je cakap pasal kaple kan?? Bukan apa,ada kisah di sebaliknya,tapi bagi angah tak perlu kut nak bercinta-cinta time study.Buang masa,buang tenaga dan buang segala-galanya.
Angah rasa macam tak penting untuk bercinta time study.Tambah-tambah sekarang pula angah semakin busy.Dan angah rasa bila terlampau busy,ianya seperti suatu kelebihan kepada angah untuk tidak terjebak dengan sesuatu yang tidak berfaedah.
Sekian. 

10 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. bercinta lepas kahwin lagi best kata orang!!

    ReplyDelete
  2. IM pun tengah baik pulih mood berblogging. Macam down semacam ja lepas balik cuti..

    ReplyDelete
  3. sian angah...takpe la..take ur time..

    ReplyDelete
  4. biasalah mood kita dalam blogging ni ada naik turunnya... chillex yer??? ^_^

    ReplyDelete
  5. take ur time ye angah..
    sue pun lama dah tak update..
    down je.. huhu..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum angah, takpe. nanti dah datang mood nak berblogging, boleh blogwalking sekali. hmm bagus ngah. better fikir pasal study dulu. nanti terganggu pelajaran sebab hal2 cinta ni. hehhee

    ReplyDelete
  7. t ada masa jenguk2 la ya..masa study memang tak berkapel2 nie..baik tumpukan pda pelajaran dulu

    ReplyDelete
  8. depends ler kalo pandai bahagikan masa hehehe

    ReplyDelete
  9. sama lah dengan mai. baru nak pulih dari penyakit malas berblog :O

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post