Ranking Semasa Pengomen Tegar Blog DJH : 17.1.2014


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Rasanya dah lama angah tak update Ranking Pengomen Tegar Blog DJH kan?? Jadi,kali ini angah nak tunjuk kepada anda semua,ranking TOP 30 pengomen tegar DJH.


Seperti biasa,akak Kathy mendahului carta dengan 85 komen manakala blogger Invisible Me mengekori rapat dengan 84 komen.Blogger Asha Lya berada di bawah Invisible Me dan diikuti oleh blogger Muhammad Khairuddin Lim,Marou Apple Hijau,sYiRa Lokman. Blogger Mama di ranking ketujuh diikuti Akif Imtiyaz,Teto Yaksa dan Zulqarnain Abu Hassan.

Ranking seterusnya diteruskan dengan tempat ke sebelas.Wafi remli di tempat ke sebelas diikuti dengan blogger Shark Kay,Nurfaezah Abdullah,Sheila Salim,Sukma Haron dan Telinga Bulat.Manakala di tempat ke 17 ialah Akeyla Azmi diikuti Maria Fidz, Yun Sing dan Abak's Role.

Di kalangan 21 sehingga 30 pula menyaksikan blogger Ian Faizal di tempat ke 21 diikuti dengan Kisah Si Dairy,Pha Is,ana likes dan Bahrain. Seterusnya diikuti oleh Claramenda Douhin ,Farah Arina,Liniey Nor,Muhammad Wafi,(Kenapa ada dua pulak?) dan Nuna Pringia.
Alhamdulillah,blog DJH masih mendapat sambutan daripada anda semua.Terima kasih menyokong DJH walaupun sudah bertukar domain.In shaa Allah angah akan membalas kunjungan anda.
Apa yang dapat angah rumuskan di sini ialah,kebanyakan daripada mereka di atas adalah blogger yang baru angah kenali.Bagus lah!! Semakin banyak blogger yang angah baru kenal.Alhamdulillah,semoga persahabatan kita terus terjalin.
*Di setiap hujung bulan,10 pengomen teratas akan mendapat tempat di dalam BLOGLIST DJH. 
 
 



13 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. aku no.4 terbaik!! jom join ga den http://www.ianfaizal.com/2014/01/mini-giveaway-by-ianfaizalcom_17.html

    ReplyDelete
  2. wah tingginya 85 tu..
    btw, macam mana nak buat top commentator yg ada nombor eh?

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada mereka semua..takde dalam senarai la..huhu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum angah, tak sangka tersenarai masuk balik. huwaaa dah 2 bulan hilang daripada carta. kihkihhh. thanks angah :)

    ReplyDelete
  5. rajin jengah cne sbb angah rajin update blog :)

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post