Persahabatan : Riadah Bersama


Assalamualaikum dan salam sejahtera.




Petang semalam bersamaan petang 7 Februari 2014,angah dengan rakan-rakan angah yang lain meluangkan masa untuk berbasikal di sekeliling UitmShah Alam. Selain angah,rakan angah yang lain adalah Afiq (Bassonist) ,Tasya (Pianist),Mandy (Pianist),Fatin (Pianist),Rushdan (Pianist),Ameer (Guitarist).
Memang best!
Best sangat bila dapat bersama dengan orang -orang yang sekepala.Mereka-mereka ini adalah kawan angah yang paling baik dekat fakulti.Ye la.Fakulti angah banyak jenis orangnya,ada yang pelik,ada yang perangai sombong,ada yang perangai merendah diri sesangat,ada yang perangai berlagak. 
Yang atas ni Afiq,dia main Basson,kalau anda tak tahu boleh lah Google apa itu basson.Dia juga antara kawan yang baik dengan angah.Kami serumah di kolej,walaup[un selalu jugak bergaduh,tapi tak pernah amik kisah pasal hal bergaduh tu haha.


Ini adalh time dekat kedai Sukipt.Kan Sukan IPT sedang berlangsung dengan hebatnya di Uitm Shah Alam,jadi kami pun bergambar di sebuah gerai di perkampungan SUKIPT.
Yang baju hitam tu Afiq,yang baju kuning tu Rushdan,yang baju merah tu sapa ek? Angah la haha..masing2 pegang teddy bear,tapi lepasa tu letak balik,sebab bukannya nak beli pun.Hahaha
Sekian. 

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post