Kesusahan : Berakhir


Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Nampaknya sudah kurang angah hasilkan entry-entry untuk setiap hari.Bukannya angah sudah tidak mahu blogwalking.Ada banyak perkara yang angah belum settlekan lagi.Ya,komitmen yg banyak untuk hal-hal study.Biasalah kan,sekarang kan dah nak final exam.Memang banyak assignment nak kena siapkan.
Minggu ni berakhir KESUSAHAN.

Minggu ni adalah minggu terakhir kelas untuk semester ke dua.Semester yang agak memenatkan tapi FUN. Mula-mula bukak semester time Disember 2013,rasa macam lambatnya nak habis semester.Tapi sekarang dah memang di penghujung semester pun.
IN SHAA ALLAH

Angah akan kembali aktif ketika cuti semester.Walau apapun angah rasa bersyukur sebab dalam mood tak aktif berblogging ni,angah still menang contest yang Kak Mialiana anjurkan tempoh hari.Nampaknya lepas ni nak kena review la!! :D
Sedih.
Kenapa angah rasa sedih pula? Sebab tak dapat join event terbesar blogger iaitu SBB  : Sepetang Bersama Blogger. Pada awalnya angah merancang untuk join event tu,tapi akhirnya angah mempunyai aktiviti lain di hari yang sama.Nampaknya bukan rezeki angah untuk join event itu. Sekian. 
 

 

8 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. sama lah kita angah..tak dapat join #SBB2014. , salam singgah jarang2 di sini.

    ReplyDelete
  2. akak pun tak dapat join jugak...all the best ye angah..

    ReplyDelete
  3. Tahniah atas pelepasan dari kesusahan tapi kena ingat selalu bahawa kita akan sentiasa diuji di dunia ini: )

    ReplyDelete
  4. gud luck angah !!!

    Laaa angah x p ek SBB aritu?? Jumpa di SBB tahun depan yee..

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post