Adam AF Dan Fiza Elite Sah Bercerai!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Teka-teki rumah tangga pasangan penyanyi Adam AF dan pelakon terkenal, Fiza Elite akhirnya terjawab selepas mereka berdua akhirnya sah bercerai secara fasakh di Mahkamah Rendah Syariah sebentar tadi.Lafaz cerai telah dibuat oleh Adam pada jam 1.05 tengah hari di hadapan Hakim, Mohd Nazri Basrawi secara tertutup.
Dalam pada itu, Fiza telah mengemukakan permohonan lisan agar prosiding dijalankan tanpa kehadiran pihak wartawan atas sebab dia seorang ‘public figure’ dan tidak mahu masalah rumah tangganya diketahui masyarakat.Selesai prosiding di mahkamah, Fiza yang hadir dengan memakai jubah dan selendang hitam kelihatan tenang sementara Adam dilihat sebak.
Pasangan ini dikatakan mengalami masalah rumah tangga tetapi dinafikan oleh Adam sendiri. Namun baru-baru ini Fiza telah meluahkan perasaan kecewanya selepas dituduh menjadi punca keretakan rumah tangganya bersama Adam menerusi akaun Instagram miliknya.Adam dan Fiza berkenalan hanya dua bulan dan mengambil keputusan untuk berkahwin pada 26 September 2013.
Sebelum berkahwin dengan Adam, Fiza pernah  mendirikan rumahtangga dengan Ahmed Farriq Zainul Abidin dan bercerai pada 4 November 2010.Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua orang anak perempuan, Ferra Aryanna dan Feeya Adyrra.

1 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post