Membuat Pilihan




MUG 231 : Fundamentals Of Music Education
MUG 307 : Intro to Performance Studies
MUG 183 : Basic Harmony

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sekali lagi,angah terpaksa membuat pilihan dalam memilih subjek untuk semester hadapan. Ingat ke time sekolah je yg kena pilih subjek. Masih ingat ketika angah di awal tingkatan 4 terpaksa memilih bidang yang angah perlu ceburi antara sains hayat dan juga sains teknikal.
Yang mana satu yang angah patut pilih? Antara education,performance dan juga basic harmony.I think maybe education kut. Sebab rasanya mengajar orang adalah satu kepakaran angah. cewahh..
Performance? Memang angah minat untuk perform,tapi angah agak gugup kalau nak perform depan orang ramai. Selain itu,angah kena fikir juga pasal CGPA ,susah nak kekalkan gred kalau subjek tak kena kan??
In shaa Allah,angah dah buat keputusan yang jelas untuk angah pilih. Terima kasih. 
 Sekian.

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Semoga pilihan yang Angah buat menjanjikan seribu satu kebaikan untuk masa depan dan kerjaya Angah akan datang .. Selamat maju jaya ..
    Semoga terus berjaya di dunia & akhirat ..Inyaallah ..

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post