Kelahiran Semula



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

1. Hari ni angah agak down pada di sebela petang sebab rasa terkilan tak dapat buat exam theory music dengan lancar. Sebab apa? Sebab kurangnya study. Benar apa yang orang kata. Semester ke 3 adalah SUSAH. Apa yang angah dapat rasakan sekarang ni adalah tekanan yang semakin memuncak. What i have to do? 
Nothing. Angah kena fokus jugak. Bila dah masuk separuh semester ke dua,semuanya jadi gila. Datangnya assignment yang banyak. Datangnya exam yang sangat susah. Dengan kerenah manusia yang pelik.
2.  Secara halusnya angah rasa sedikit akward memandangkan ramai kawan angah dapat result UPU hari ini. Ya,mereka akan masuk degree tak lama lagi. Angah? Angah takda result UPU. Sebabnya angah still dalam diploma. Ada 5 semester kesemuanya. Jadi,angah lambat sikit masuk degree berbanding yang lain.
Perasaan? Mestilah agak jeles sebab  ramai kawan yang dah nak masuk degree. Tapi bila angah fikirkan balik,sebenarnya angah bertuah sebab dapat belajar dalam bidang yang angah nak. Tentang masa semuanya belakang kira. Yang penting belajar dengan suasana yang sepatutnya.
Angah secara jujurnya rasa bahawa bidang yang angah belajar sekarang adalah yang sebetulnya. Jadi,tak perlu nak jeles dengan orang lain. Betul tak?
Sekian. 
 
 
 
 
 

8 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. rezeki masing-masing angah. mamam doakan apa yang angah hajati akan tercapai

    ReplyDelete
  2. Goodluck angah. Jangan stress2 waktu belajar. Yang penting usaha sebaik mungkin. Right?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah ptg..bersyukur dgn apa yg kita perolehi..semoga apa yg di hajati tercapai jua..

    ReplyDelete
  4. x perlu nk jeles.. rezeki masing2.. hehe

    singgah sini dari blog mialiana.. :)

    ReplyDelete
  5. betul cakap akak NK tuh..rezeki masing masing..jgn fikir yang bukan2..semoga success selalu :) amin.

    btw :) blogwalking dari blog kak mia. and you just got your new follower.hehe. do Visit arepnakbebel.com jgk lau ade free time.happy blogging :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. saja ja mai singgah pagi2 ni dan datang dari blog MiaLiana.com ;-) semoga anda success selalu amin ;-)

    ReplyDelete
  7. Good luck angah...semoga terus belajar untuk menjadi yang terbaik..

    ReplyDelete
  8. takpelah.. slow2 ye angah.. insyaAllah nak berjaya kadang kala memang memerlukan pengorbanan.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post