Blogger Hebat Tapi Sombong.





Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini nak beri pandangan sedikit tentang pandangan seorang blogger anonymous ini. Sebenarnya angah terlihat komen sebegini di suatu tempat. Kononnya ada seorang blogger yang famous dan terkenal tetapi sombong.
Ada ke blogger famous dan sombong??
Setakat ini bagi angah sendiri mana ada blogger yang sombong. Angah tak pernah lagi jumpa blogger yang sombong. Ramai blogger yang famous yang angah kenali adalah peramah dan baik hati.
 Sifat Sombong??
Kalau ada blogger sebegitu,angah nasihatkan buat apa nak nak sombong? Janganlah jadikan ke famous an anda menjadikan anda sombong dan membangga diri. Kalau anda sombong,sudah semestinya masa depan anda akan hancur,kerana semakin banyak musuh anda. 
 Kenapa menjadi sombong??
Ada beberapa spesifikasi untuk menjadi sombong. Pertamanya ialah kerana Follower blog yang ramai. Apabila follower blog yang ramai seseorang blogger itu kononnya sudah dianggap berjaya,sedangkan itu bukanlah penanda aras yang tepat ntuk mengukur kejayaan seseorang blogger. Sebenarnya banyak lagi sebab-sebab untuk seseorang blogger itu menjadi sombong,tapi bagi angah tak perlu,asalkan menjadi diri sendiri sudah.

Sekian. 
 
 

17 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Jejaka hangat mesti x sombong kn? Meh la terjah papaglamz. Heehehehe

    http://www.papaglamz.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. pernah jumpe mcm ni..haha..tapi dia sorg je la..blogger otai lain semua ok ;)

    ReplyDelete
  3. Kalau sombong tak mungkin ramai yg jadi follower dan menjadikannya hebat..

    ReplyDelete
  4. belum sampai tahap retis lagi.. biasa kalu jumpa blogger famous dorang tak segan ajak bergambar

    ReplyDelete
  5. huhu siapakah yg sombong itu? jom singgah www.aimisyahirah.com

    ReplyDelete
  6. jadi blogger kena peramah....mana boleh sombong kan?

    ReplyDelete
  7. sombong adalah sifat manusia.Bukan blogger pun ramai juga yang sombong.Tak mustahil kan...tapi lebih baik kita fikir positif.Jangan terlalu cepat fikir orang sombong sebelum kita benar-benar mengetahui apa yang ada disebalik wajahnya yang muram,marah dan sebagainya.

    ReplyDelete
  8. Kan..biasa kalo dia dah ramai pengunjung jarang dah nak kunjg balas ke blog kite huhu

    ReplyDelete
  9. sudah tentu bkn sy sb sy x pemes.ekekeke

    ReplyDelete
  10. Ada saya baca hari tu, follower ramai pun tak guna kalau dye owg tak baca blog kita. So peringatan kepada diri sendiri, jangan sombong2.

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post