Prove Them Wrong.




"Believe in yourself even when no one else does. If someone tells you that you can't do it,prove them wrong."
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini angah nak kongsi tentang suatu kata-kata indah yang angah dapat daripada Google. Kata-kata yang sememangnya dapat menaikkan semangat angah setiap kali angah nak melakukan sesuatu.
Seperti yang semua orang tahu,angah merupakan seorang pelajar yang mngambil jurusan Muzik. Kebanyakan orang memandang rendah dan serong terhadap sesiapa yang mengambil jurusan seperti angah.
Selain itu,ada juga orang yang suka memandang tempat angah menuntut sekarang iaitu UiTM sebagai tempat untuk golongan yang kurang terpelajar.Sedangkan semua tempat belajar adalah sama sahaja.
Akan Ku Buktikan...

Angah akan buktikan mereka-mereka yang berfikiran tidak senonoh tersebut bahawa angah mampu untuk capai kejayaan. Siapa kata kalau ambil jurusan Muzik tidak mampu berjaya?
Siapa kata graduan UiTM tak dapat kerja dan tidak mampu untuk hidup selepas habis belajar kelak?
Yang penting disini ialah usaha dan juga percaya pada diri. Selagi anda percaya pada diri selagi itu in shaa Allah anda akan mampu untuk melakukan segalanya. Orang lain hanya mampu bercakap-cakap tetapi kitalah yang perlu melakukan sesuatu. 
 
 Sekian.
 
 

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post