Ronda Berjaya Times Square.





Assalamualaikum dan salam sejahtera

Anda nak tahu sebab apa angah tak update blog pada hari sabtu/ahad dan isnin tempoh hari?

Sebenarnya,angah pada hari tersebut telah menghabiskan masa di sebuah pusat membeli belah terkemuka dunia iaitu Berjaya Times Square,Kuala Lumpur. Siapa yang tak kenal Berjaya Times Square? Setahu angah,angah sudah kenal mall ini sejak angah di darjah 4,tetapi baru berpeluang untuk ke pusat membeli belah ini pada umur 18 tahun.

Semamngnya bila kita shopping,kita tak akan ingat dunia. Angah sebebanrnya sudah merancang untuk membeli beberapa barang keperluan,memandangkan angah cuti pada hari tersebut,jadi angah bersama rakan-rakan yang lain bergerak ke sana. Memeang seronok bila dapat keluar bersama rakan-rakan. 


Bila dah sampai ke sana,angah rasa seperti mahu untuk membeli semua barangan yang ada. Penat pusing -pusing di dalam mall tersebut,sudahlah di waktu cuti,dan semestinya di waktu cuti,memang agak ramai manusia di dalam itu.Walau bagaimana pun angah berpuas hati kerana dapat beli barangan yang angah perlukan.

Sekian. 




6 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. lamanya tak pergi time square..dulu2 setiap minggu lepak sana

    ReplyDelete
  2. Time Square memang dipenuhi anak muda..memang best

    Jemputlah ke blog saya #projek2ribu

    ReplyDelete
  3. Kadangkala pening juga pergi shopping complex yang besar sebab boleh sesat. Lagi-lagi kalau tak tahu kedai mana nak dituju. Last moth pergi, nak cari balik tempat parking kereta pun ambil masa setengah jam- pengsan :-)

    Jom Lawat Blog Raikankasih

    ReplyDelete
  4. Beli kasut ke? haha nice kasut. Rasanya dah lama tak singgah kat times square last masa main roller coaster. haha

    ReplyDelete
  5. wah..seronok angah jalan²..

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post