Keputusan Final Exam Semester Keempat



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah, pada tanggal 15 Mei yang lalu , seluruh warga UiTM yang mengambil diploma dan juga asasi telah mendapat keputusan peperiksaan akhir bagi sesi semester yang lalu. Begitu juga dengan angah , angah merupakan pelajar diploma seni muzik. Jadi, angah juga mendapat keputusan untuk semester yang lalu.
Kisah Lalu :-



Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana keputusan yang angah harapkan akhirnya berjaya. Semester 4 yang semakin susah berbanding semester 3 , tetapi berjaya mendapat keputusan yang lebih baik. Untuk semester 4 ini , angah belajar 11 subjek. Alhamdulillah , angah masih berjaya mengekalkan keputusan DEAN LIST untuk kali ke 4 berturut-turut.

MUD 251 : Keyboard Skills II
MUD 252 : Fundamental Of Composition
MUD 254 : Conducting
MUF 250 : Principal Study IV
MUF 251 : Theory Music IV
MUF 252 : Aural Skills IV
MUF 253 : Diploma Forum IV
MUF 254 : Malaysian Music IV
MUF 255 : Performing Group IV
MUG 281 :  Songwriting
MUG 282 : Modern Harmony
 
 Angah nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang membantu angah sepanjang semester ini. Ibu bapa , pensyarah , rakan-rakan , senior-senior , junior-junior dan semuanya. Alhamdulillah , berkat doa tak putus-putus daripada ibubapa , akhirnya angah berjaya untuk semester ini
In shaa Allah , selepas ini angah hanya mempunyai satu semester sahaja lagi untuk selesai membuat diploma di UiTM Shah Alam. Tak sabar bila melihat senior-senior semua dah bergraduasi. Selepas ini giliran angah pula. In shaa Allah.

Sekian. 

7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Pergh... 4 sem berturut-turut DEAN LIST!!!! Terbaiklah angah..congrates.... tahniah.... Along ni, dah 3 sem jalani exam.. tidak pernah dapat DEAN LIST.... skrg tgh sem 4...huhu..doakan along ya.??

    ReplyDelete
  2. Wah....dean list 4x berturut2! hebat! Tahniah bro!

    Jemput singgah ke blog saya:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. selalu tertanya-tanya apa yang u all belajar dalam Diploma Seni Muzik tu... hehehehee... nanti boleh keje dengan RTM ehh angah... :p

    *errr... maksudnya Okestra RTM lahh..hehehehe..*

    ReplyDelete
  4. Tahniah Angah, sama dengan anak kak ana Dean List kali ni , Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah!

    Tahniah Angah! =) Hope you'll get remarkable and outstanding performances in future okay? =D

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post