Kembali Senyum


Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Mesti anda tertanya-tanya tentang blog ni kan? Sudah lama aku menyepi. Hampir setahun aku menghilangkan diri tanpa sebarang jejak di dunia blogging. Kini, aku kembali dengan nama baru. Dengan identiti baru. Walaubagaimana pun, cara aku berblogging masih sama.
Mungkin ramai nak tahu, kenapa aku hilangkan diri. Begitu lama, sehinggakan tiada sesiapa yang masih ingat akan nama blog ini pada sebelumnya. Ya! Kisahnya akan aku ulas dalam entri lain. Dalam entri ini, aku hanya ingin mengumumkan bahawa aku masih lagi berblogging.
Mungkin kehilangan aku tidak diketahui sesiapa. Siapalah aku di dunia blogging ini. Aku hanya suka menulis. Apa yang aku lakukan. Biarlah semua yang telah terjadi pada sebelum ini hanya menjadi kenangan yang indah. 
Kini, untuk sesiapa yang mahu membaca coretan aku yang tidak seberapa, bolehlah anda membaca apa yang aku tulis. Aku juga terima sebarang komen dan apa sahaja yang membina.

Sekian. 

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post