Misi Pencarian Rakan Bloglist !



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Image result for bloglist

Hampir sebulan aku kembali ke dunia blogging. Alhamdulillah , aku rasa bersyukur kerana dapat melakukan apa yang aku suka. Baiklah , untuk pengetahuan anda semua, aku sedang mencari blog untuk dimasukkan ke dalam senarai blog aku. Aku selalu mencari entry-entry menarik yang dihasilkan oleh rakan-rakan blogger. Tetapi secara diam-diam. Haha, aku adalah silent reader!
Tujuan aku mencari bloglist kerana aku ingin blog-blog mereka yang selalu update entri di masukkan supaya aku dapat melihat entri-entri baru tanpa perlu cari di google atau tempat lain. Aku hanya perlu lihat di bloglist sahaja. Mudah bukan?
 Jadi, bagi sesiapa yang sudi bolehlah tinggalkan nama blog anda di ruangan komen ini. Aku tak kisah kalau ada berapa blog pun yang diletakkan di ruangan komen. Aku juga minta supaya anda juga meletakkan blog aku di dalam ruangan bloglis anda.
Terima kasih. 

p/s : Tiada tarikh tutup, aku hanya akan tamatkan bila-bila masa sahaja pencarian ini. 

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post