Jemput LIKE PAGE baru

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Sebenarnya aku teragak-agak untuk update entri kali ini. Sebab apa? Sebab aku beberapa kali juga berfikir tentang betul ke keputusan aku untuk buat page untuk blog? Sebelum ini , masa blog lama , aku sudah mempunyai seribu lebih LIKE untuk fanpage blog. Tapi sayangnya , aku terpaksa delete page tersebut kerana ianya mengenai blog lama.
Malam semalam, aku telah menerbitkan satu page baru untuk rakan-rakan blogger semua untuk mengetahui serba sedikit mengenai update tentang blog atau apa sahaja di sana. Di page blog juga aku rasa lebih mudah untuk contact atau mesej , kerana di blog tiada ruang untuk mesej atau chat kecuali tempat untuk memberikan komen.




   


Kepada rakan-rakan blogger sekalian yang baik hati , kalau nak LIKE page aku boleh lah berbuat demikian. Ada button untuk like di sebelah kanan blog ini. Selain itu di ruangan atas perenggan ini juga anda boleh LIKE page aku. Terima kasih sebab sudi LIKE page aku yang tak seberapa.
Sesungguhnya aku rasa menyesal kerana delete page yang lama , tetapi mungkin ini adalah petanda untuk aku memulakan hidup baru sebagai blogger dengan nama baru. Mungkin..
Sekali lagi,terima kasih kerana LIKE dan baca entri ini. 
 

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post