Jelajah Permata Seni di Melaka 3



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Entri mengenai jelajah permata snei diteruskan lagi. Kali ini aku akan menceritakan mengikut gambar-gambar yang aku sempat ambil pada jelajah kali ini.

Ini adalah ketika sectional rehearsel bersama tutor masing-masing. Boleh dilihat  bahawa mereka adalah remaja dan kanak-kanak yang sangat bijak bermain muzik. Sungguh berbakat.


Di bawah ini pula adalah panorama di dalam bilik hotel tersebut. Sangat selesa dan bersih. Aku diberitahu bahawa hotel ini baru sahaj di renovate. Alhamdulillah , nasib baik aku datang selepas di renovate.


Di bawah pula adalah latihan tutti iaitu latihan semua pemain di dalam bilik yang lebih besar.



Di bawah ini pula adalah suasana ketika di pentas Panggung Seri JKKN Melaka. 


Selepas selesai semua acara, kami satu kumpulan yang agak besar ke Zoo Melaka Night Safari.




Sekian sahaja pengalaman aku ketika menyertai program ini. Sebenarnya aku ingin menulis lebih banyak lagi ,tetapi kekangan masa dan juga ada hal lain yang agak penting. Walau bagaimanapun , program ini telah banyak mengajar aku tentang cara mengurusakan pasukan muzik , cara menguruskan sesuatu program. Selain itu , aku juga dapat belajar budaya dan cara hidup di tempat orang. 

Sekian , terima kasih. 

1 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Semakin banyak program kita join, semakin bertambah ilmu di dada... pengalaman penting untuk masa depan...

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post