Romano Metro Pulse




Assalamualaikum dan salam sejahtera

Dalam entri kali ini , aku akan bercerita tentang minyak wangi berjenama Romano. Sememangnya aku menjadi penggemar minyak wangi Romano daripada tahun lepas. Sebelum ini , aku hanya menggunakan minyak wangi biasa yang harganya murah sahaja. Tetapi selepas aku mencuba membeli minyak wangi jenama Romano ini , baunya sangat sedap dan menusuk kalbu.


Dari segi harga , aku rasa sangat berpatutah iaitu pada harga RM30.00 sahaja. Walaupun harganya agak mahal (bagi aku) , tapi baunya telah menyebabkan aku tidak kisah pada harganya.  Untuk pengetahuan semua , minyak wangi aku selalunya akan habis dalam tempoh  6 bulan. Maksudnya , satu botol minyak wangi akan habis dalam jangka masa 6 bulan sahaja.


Minyak wangi jenama Romano pertama yang aku gunakan ialah Romano Prestige , iaitu berwarna hitam. Kali ini , aku mencuba bauan yang baru iaitu Romano Metro Pulse. In shaa Allah , lepas ini aku akan gunakan bauan yang lain pula.

Sekian, 


4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. assalamualaikum aerill...mama dtg dr segmen yg sama...jom join segmen mama...
    http://maszull.blogspot.my/2017/04/segmen-mama-nak-url-blog.html

    ReplyDelete
  2. Suka gak pakai perfume jenama ni...tapi x suka klau bau kuat sgt, selalu pening kepala..prefer light

    ReplyDelete
  3. Romano ni dah lama kat pasaran..tak tau pulak ada yg terbaru tapi kan akk suggest Davidoff Cool Water...mmg terbaik dan sangat zesty..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post