Jalan-Jalan Sekitar Pekan Merbau Pulas


Assalamualaikum dan salam sejahtera
Pekan Merbau Pulas

Pekan Merbau Pulas merupakan sebuah pekan kecil yang terletak di daerah Kulim. Ianya merupakan pekan yang aman dan sangat tenang, tiada sebarang kecoh atau sibuk seperti di bandar besar. 

Ibu aku berasal dari pekan kecil ini. Ia bermakna setiap kali musim perayaan pasti aku akan ke sini kerana di sini letaknya kampung halaman aku. Jadi, baru-baru ini aku ada pergi ke sana dan ada mengambil beberapa gambar sebagai kenangan. Mari kita lihat. 

Pekan Merbau Pulas

Pekan Merbau Pulas

Pekan Merbau Pulas

Pekan Merbau Pulas

Mesti korang pelik, kenapa banyak gambar langit? Sebenarnya apa yang aku nak tunjuk adalah langit yang sangat biru. Boleh dilihat  bahawa jumlah awan lebih sedikit berbanding langit yang terbuka. Bermakna , cuaca di sini sangat panas walaupun langit kelihatan sangat cantik.


Sekian

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post