Review Blog : Rodiah Amir

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Alhamdulillah , kali ini kita teruskan lagi review blog. Blog seterusnya yang akan direview adalah blog Rodiah Amir. Pertama , tema blog ini adalah warna purple. Sangat cantik. Berkenaan tuan punya blog iaitu Rodiah Amir , beliau merupakan seorang lifestyle blogger. Blog beliau banyak memfokuskan ke arah Parenting, Cooking, Beauty dan Travelling.


Mengenai blog pula, ada pelbagai widget menarik yang membuatkan blog ini cantik. Beberapa widget yang memudahkan pembaca untuk mencari entri-entri terdahulu. Selain itu, widget follower berada di bahagian bawah bersama dengan widget googleplus sememangnya menjadikan kerja untuk follow blog ini menjadi mudah kerana berada di satu tempat.




Setelah aku menggodek-godek lagi blog ini , baru aku tahu bahawa entri pertama di dalam blog ini adalah pada tahun 2009. Wah!! Sudah lama rupanya blog ini wujud. Tak sangka sudah bertahan begitu lama. Antara entri popular di dalam blog ini adalah entri Pakej Bersalin Rampai Puteri Medical Centre dan juga Resepi Brownies Cookies Viral.

Jadi, apa tunggu lagi? Jom semua blogger kita terjah blog ini dengan segera. Boleh klik pada link dibawah ya!



..........................................................................................

p/s : Minta kebenaran pada tuan blog untuk screenshot beberapa bahagian di dalam blog.

Baca Juga :-

Senarai Pemenang Review Blog April 2018

Review Blog Percuma April 2018 !

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post