Review Blog : Aniesandyou.blogspot.com



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Selamat hari Ahad buat semua! Baiklah kita teruskan lagi dengan baki beberapa blog yang belum sempat direview. Kali ini kita kan review blog yang bernama Aniesandyou.blogspot.com.

Tuan punya blog bernama Anies dan beliau berblog sejak tahun 2010 (memandangkan entri pertama adalah pada tahun 2010.) Hanya itu sahaja yang dapat aku cari dari blog ini.


Mengenai blog pula, header blog yang cantik. Widget juga tersusun dan teratur. Senang dan cantik mata memandang. Blog ini merupakan salah satu blog yang kurang widget. Hanya widget yang benar-benar penting sahaja. Patutlah loading blog ringan je. Kesimpulannya, blog ini sangat menarik. Semoga lebih banyak entri-entri yang akan dihasilkan pada masa akan datang.

Banyak entri di dalam blog yang menceritakan tentang kisah travel beliau. Contohnya :- Adeus Macau! Extra : Itinerary Ringkas ke Hong Kong, Shenzen dan Macau. Jadi , kepada anda yang minat untuk mengetahui kisah-kisah travel beliau bolehlah singgah dan terjah blog ini.


Sekian.

*Minta kebenaran pada tuan blog untuk screenshot beberapa bahagian di dalam blog.


8 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. takpernah singgal lagi blog anis, jap nak pi usha

    ReplyDelete
  2. Mrs. A memang selalu singgah blog Anies.
    Nak bagi tahu juga kat sini Anies ni seorang blogger yang pemurah selalu aje bagi souvenir kepada sesiapa yang rajin komen-komen kat blog dia.

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... terima kasih admin ats review ini... slmt berpuasa ya😊

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post