23 Mei 2018

Sudah cuba Nasi McD baru ?



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Nasi McD yang dimasak sempurna, beraroma dan membangkitkan selera. Lagi puas dinikmati dengan kerangupan Ayam Goreng McD™, sambal istimewa, telur rebus serta hirisan salad segar. 

Nasi McD baharu. Lagi puas.


Sebelum memulakan bicara, aku ingin memina maaf jika anda yang melihat gambar-gambar ini membuatkan anda terliur dan mahu segera membatalkan puasa anda. Entri ini hanyalah sekadar untuk menceritakan tentang aku yang sedang "mengidam" untuk makan makanan yang sedang dipromosi oleh McD.

Aku ada soalan untuk anda, sudahkan anda semua mencuba Nasi McD ini? Adakah rupa bentuknya sama seperti di dalam gambar? Sebab apa? Sebab utamanya adalah kadang-kadang apa yang dipertontonkan di dalam gambar tidak sama dengan apa yang kita dapat setelah membelinya.



Nampak macam menyelerakan, kalau sebelum ini aku pernah makan nasi dekat KFC sahaja, dan rasanya bolehlah tahan. Teringin juga nak cuba Nasi McD, tapi sebelum itu nak tahu juga pendapat orang yang dah cuba. 

Sekian.






Sumber : McDonald

11 ulasan:

  1. Alahhh ini yang buat teringin ni hehe nanti nak cuba la

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa lgi tunggu, pegi lah ke MCD yg terdekat :)

      Padam
  2. tak pernah try lagi. teringin juga nak rasa. nanti nak paksa akak/abg den belanja la hahaha

    BalasPadam
  3. dah pergi mcd, tapi tak terigin plak nak cuba, tak tahu kenapa. hehe so tak dapat nak ulas, kalau dah cuba nanti. boleh buat review

    | blog aimanabdullah |

    BalasPadam
    Balasan
    1. nnti kalau dh cuba, buat review tau.

      Padam
  4. Nasib baik baru lepas sahur, tak terliur lagi la..huhu

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.