Sudah cuba Nasi McD baru ?



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Nasi McD yang dimasak sempurna, beraroma dan membangkitkan selera. Lagi puas dinikmati dengan kerangupan Ayam Goreng McD™, sambal istimewa, telur rebus serta hirisan salad segar. 

Nasi McD baharu. Lagi puas.


Sebelum memulakan bicara, aku ingin memina maaf jika anda yang melihat gambar-gambar ini membuatkan anda terliur dan mahu segera membatalkan puasa anda. Entri ini hanyalah sekadar untuk menceritakan tentang aku yang sedang "mengidam" untuk makan makanan yang sedang dipromosi oleh McD.

Aku ada soalan untuk anda, sudahkan anda semua mencuba Nasi McD ini? Adakah rupa bentuknya sama seperti di dalam gambar? Sebab apa? Sebab utamanya adalah kadang-kadang apa yang dipertontonkan di dalam gambar tidak sama dengan apa yang kita dapat setelah membelinya.



Nampak macam menyelerakan, kalau sebelum ini aku pernah makan nasi dekat KFC sahaja, dan rasanya bolehlah tahan. Teringin juga nak cuba Nasi McD, tapi sebelum itu nak tahu juga pendapat orang yang dah cuba. 

Sekian.






Sumber : McDonald

11 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post