10 Jun 2018

10 Gambar | Boleh Anda Lihat Perbezaannya?



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Entri kali ini aku nak berkongsi tentang gambar lucu yang aku jumpa ketika sedang scroll facebook sewaktu menunggu waktu berbuka. Mungkin ada yang akan menganggap bahawa ianya biasa-biasa sahaja tetapi bagi aku ianya lucu dan lawak. Jom kita lihat.


shiba or marshmallow ?





labradoodle or fried chicken ?






sheepdog or mop ?





chihuahua or muffin ?






kitten or ice cream ?






duckling or plantain ?






barn owl or apple ?






sloth or chocolate croissant





parrot or guacamole ?





snoop dog or real dog ?



Lucu atau tidak? Adakah anda boleh ketahui apakah perbezaan yang ada pada setiap gambar?


Sumber : Facebook / Teenybiscuit




8 ulasan:

  1. hahahaha ni kalau lapar ni kucing nampak macam makanan adoi

    BalasPadam
  2. Yg kfc tu bahaya Ril esp tgk ms blm berbuka 🤣🤣🤣

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha bahaya takut nnti berbuka awal ek?

      Padam
  3. Haha..kalau dah lapar tu semua boleh jadi hikhik

    BalasPadam
  4. Amboi..kalau tak perasan tu memang dah ngap masuk mulut. Ni mesti kes puasa sampai semua nampak macam makanan je kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha betul. masuk je apa yg nampak dalam mulut..

      Padam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.