'Terperangkap Di Bilik Mayat, Lif Tiba-Tiba Hilang'

Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. cerita dah membawa ke seram, scroll nampak pulak gambar tu, tanjat gegurl. serius memang takut kalau shu yang alami. hukhuk

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe sorry terperanjat dgn gmbr. sbb tu kena sentiasa berhati-hati & bersedia untuk berhadapan situasi mcm ni..

      Padam
  2. Dah la baca pun dah seram, scroll ada gambar plakk aduhhh lagi la serammmm huuuu,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg seram.. sbb tu nk menambah lagi tahap keseraman , gambar itu ditambah :)

      Padam
  3. Tengok gambar ngintai tu dah rasa sesuatu sgt. Apa sekalipun iya. Bukan kita saja yang ada didunia ni. So kena la selalu dekatkan diri dgn Allah. Kadang tu bend atu nak ngusik dan uji iman kita huu. Bertabahlah

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu.. hehe sama-sama lah kita bersedia untuk hadapi situasi sebegini nanti..

      Padam
  4. Ughh turut imijin dia jln sana sini cari lift, seram

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.