Kisah Seram Perempuan di Tingkat 13 KLCC

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Baik-baik bila pergi ke KLCC. Kalau boleh bawa kawan dan jangan sorang-sorang. Kisah benar yang mengerikan lagi menyeramkan ini terjadi kepada seorang staff lelaki yang bekerja di tingkat 40 bangunan KLCC.


Pada hari tersebut (hari khamis malam jumat) beliau ada membuat OT dant erpaksa pulang agak lewat kira-kira jam 11 malam sendirian .Sampai di depan lif, dia pun tekan tombol untuk turun. Kemudian,pintu lift terbuka tanpa ada siapa2 didalamnya. Dia masuk dan tekan tombol G untuk ke Ground floor.

Tetapi entah mengapa, lift yang dia naiki itu terus naik ke atas. Ketika sampai ditingkat 59 lift tersebut berhenti. Dan pintu lif terbuka kemudian masuklah seorang perempuan yang kelihatan sungguh cantik dan menawan sekali sambil tersenyum manis. Dia tak pernah melihatnya sepanjang bertugas di KLCC. Perempuan tadi pun masuk dan berdiri dibelakangnya. Dia tertanya-tanya didalam hatinya

Siapa perempuan itu,dan kenapa sudah lewat malam belum pulang ke rumah. Mau disapa terasa malu pula, jadi masing-masing saling diamlah. Dalam suasana hening sepi itu, lift tersebut terus meluncur turun dari satu tingkat ke satu tingkat.

Tiba di tingkat 13, lampu lift padam dan lif terhenti seketika dia mencium bau yang teramat busuk, yang mengganggu hidungnya .. bulu romanya tiba-tiba saja merinding dia pun mula membaca ayat-ayat suci yang terlintas di-ingatannya sambilmemberanikan diri dan menoleh kebelakang setelah lampu lift menyala.Tiba-tiba saja, perempuan yang berada belakangnya ketawa dan segera berkata.



 "Maaf ya. saya kentut. Anda tidak marah kan ? hahahahahha,,,,jangan..janganjgan marah2 nnt cepat tue..hehehhe"




Sumber : Activeboard

11 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post