Lazada 11.11 Shopping Festival : JvGood Messenger Bag PU Leather Men Bag



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Hai semua! Baiklah. Kali ini aku nak cerita tentang apa yang telah dibeli pada Lazada 11.11 Shopping Festival yang telah berlansung pada 11 November yang lalu. Alhamdulillah, aku merupakan antara jutaan rakyat Malaysia yang telah mengeluarkan duit untuk membeli barangan ketika berlangsungnya jualan murah ini. Nak tahu apa yang telah dibeli?

JvGood Messenger Bag PU Leather Men Bag Sling Shoulder Crossbody Bag Casual Business Men Fashion


Sebenarnya aku sedang mencari sebuah beg khas untuk aku meletak barangan kecil seperti powerbank, dompet telefon dan sebagainya ketika sedang melancong atau berjalan-jalan. Beg sebelum ini sudah koyak dan hanya menunggu masa untuk dibuang ke tong sampah.

Jadi, bersempena dengan jualan murah ini, aku terus mencari beg yang sesuai dengan citarasa aku dan alhamdulillah, aku jumpa beg yang sesuai! Jadi, beginilah ceritanya. Jom kita lihat beg tersebut.






Bagaimana? Cantik tak beg ini? Bagi aku beg ini cantik dan sesuai untuk digunakan pada urusan aku di masa hadapan dan membantu. Tidaklah poket seluar nampak kembung kerana penuh barangan. Senang dan mudah bil ada beg yang cantik sebegini.

Sekian.



3 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post