Dante Set of 2 Classic Series Leather Automatic Buckle Men's Belt Wallet



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Review seterusnya adalah berkenaan set tali pinggang dan juga dompet yang sangat cantik,bergaya dan berkualiti. Seperti biasa, barang ini dibeli di Lazada ya! Harganya sangat berpatutan dan kualiti di tahap yang tertinggi!


Sebab utama aku membeli dua set ini adalah kerana untuk hadiahkan kepada ayah aku dan juga kepada diri sendiri kerana dompet dan tali pinggang masing-masing sudah koyak rabak dan hanya menunggu masa untuk menjadi debu.

Alhamdulillah, dengan tertunainya hajat untuk membeli set ini maka tercapai la impian aku. Jom lihat gambar-gambar selanjutnya.




Alhamdulillah. In shaa Allah aku dapat rasakan bahawa aku dapat gunakan barang ini untuk beberapa tahun lagi di sebabkan kualiti yang bagus.

Sekian.

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post