Alexa Rank : 30.8.2019



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Apa kahabr anda semua? Pasti ramai yang seronok kerana hari minggu sudah bermula. Ditambah lagi dengan cuti hari merdeka nanti, pastinya ramai yang bercuti dengan begitu gembira kan? Alhadmulillah. Aku juga in shaa Allah akan pulang ke kampung beberapa hari, kemudian balik ke Lembah Klang semula.

Kali ini aku nak kongsi dengan anda ranking terbaru untuk Alexa bagi blog https://aerillhassan.blogspot.com. Alhamdulillah, setakat ini aku berpuas hati dengan prestasinya, cuma mungkin ada beberapa perkara yang perlu dinaiktaraf dan diberi perhatian. 

GLOBAL RANK
2,220,439

MALAYSIA RANK
10,560

Terima kasih diucapkan kepada mereka yang sudi datang singgah dan meninggalkan komen di blog ini. Alhamdulillah. In shaa Allah aku akan membalas komen-komen anda dan juga blogwalking ke blog anda.

Sebenarnya ada beberapa masalah lagi tentang blog ini iaiatu tentang Google Sandbox serta beberapa masalah lain di Google Search Console. In shaa Allah , aku akan tengok dan study dulu apa masalah dan bagaimana nak atasinya.


Sekian

Sumber : Alexa

6 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post