Beli Dominos Pizza Online Promosi Murah Hari Khamis RM20.20



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Beli Dominos Pizza Online Promosi Murah Hari Khamis RM20.20

Siapa yang suka Pizza kat sini boleh angkat tangan tak! Nak tengok? Mesti ramai yang suka piza kan. Baiklah kali ini aku nak kongsi pengalaman aku makan pizza murah di Domino's Pizza. Umum pastinya mengenali Domino's Pizza sebagai salah satu pizza yang terkenal di Malaysia. Disebabkan hari ini aku macam mengidam nak makan pizza, saja-sajalah aku buka website Domino's Pizza, nak tengok ada promosi ke, atau menu terbaru.

Terpampang di muka depan, promosi terbaru iaitu 20.20 Thursday. Iaitu promosi pizza regular dengan satu side dish dengan harga RM20.20. Aku pun terus tengok kalendar, nak pastikan betul ke hari ini hari khamis, lepas tu apa lagi, terus aku membuat pesanan. Sudah lama jugak aku tak makan pizza selepas makan pizza sedap giler di Naked Restaurant & Bar. 

Jadi aku pun membuat pesanan dan aku hanya perlu membayar sebanyak RM20.20 sahaja iaitu penjimatan sebanyak RM 27.60. Sepatutnya apa yang aku pesan adalah RM47.80, nampak tak penjimatan lebih daripada 50%? Sangat jimat.

BBQ Chicken Pizza
BBQ Chicken Pizza
Aku memang dah lama teringin nak makan BBQ Chicken Pizza. Kalau makan di Domino's Pizza pasti aku akan pesan pizza jenis ini. Rasanya bagaimana? Sedap, aku suka dnegan sos barbeku yang diletakkan diatas pizza. Untuk crust pulak aku sebenarnya tak kisah crust yang macam mana pun.

Royale Chicken Wings
Royale Chicken Wings
Untuk side dish pulak, sebenarnya aku tak tau nak cuba yang mana satu. Jadi,aku pilih sahaja Royale Chicken Wings ni. Rasanya sedap, ada rasa-rasa pedas dan manis. Pedasnya cuma sedikit sahaja, tetapi manisnya banyak. Mungkin kalau lebih rangup lagi sedap.


20.20 THURSDAY

20.20 THURSDAY

20.20 THURSDAY

20.20 THURSDAY

TERMS AND CONDITIONS


  • 2020 Thursday promotions is only valid every Thursday.
  • Valid for web orders only.

Klik Sini : https://www.dominos.com.my/Promotions/ViewPromotion?promoId=206

Sekian

40 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. wah bestnya. Okay, boleh order next thursday!

    ReplyDelete
  2. wow! great.. we always order domino.. my kids love it.. nice tat got promo.. can order again.

    ReplyDelete
  3. yihaaa! start next week, boleh la menu dinner, pizza setiap khamis.nampak nau mak malas masak.ahahahha

    Tapi memang la, saya pun prefer domino pizza berbanding piza hut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan! dgn harga yg murah, rasa pun sedap. pizza hut rasanya dah hampir setahun lebih juga tak sentuh..

      Delete
  4. wah.. satu set tu rm20.20 ke.. setiap khamis je murah ye.. hehehe.. nak try la order.. baru sekali je makan pizza dominos... hehe

    ReplyDelete
  5. Valid every Thursday kira ada chance lagi la ni.
    Murah dan pizza Domino's ni memang kena tekak la.
    Outlet kt sini memang mewah dengan isi.

    ReplyDelete
  6. uishhh sedapnya! Best ni kalau dapat makan pizaa dengan ayam haseyo! Harga pun murah je. Jimat banyak sangat. Thank you Dominos!

    ReplyDelete
  7. wahhh.. sampai bila promosi tu? saya pun suka sangat makan dominos pizza ni.. boleh la order next week kalau masih ada lagi..

    ReplyDelete
  8. Uish. Murah tu lebih 60% diskaun. Sedap pulak tengok pizza bbq dia. Ok konfirm next thursday nak order jugak la. Total campur delivery berapa? Rm30 ?

    ReplyDelete
  9. oh dah tukar thursday pulak eyh. hari tu buat tuesday yang pizza rm5 tu. ke masih on going yang tu. apa apa pun, jimat is better.

    ReplyDelete
  10. Murahh banyak tuu. Saya juga prefer Dominos dari PH. Rasa lebih sedap, harga lebihhh jimat hehe

    ReplyDelete
  11. Murah juga tu..lama x belanja anak2 makan dominos semenjak ayah dia keje itallianies nih..haha tp nnt boleh lah order!

    ReplyDelete
  12. ehhh murahnya..mmg setiap khamis ya..ingat nak beli la...dah lama x beli utk anak pizza hehehehe///rindu pulak hehehe...makan ramai2 memang syok

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. makan ramai2 lepas tu dengan makanan yg murah tapi sedap mmg best :)

      Delete
  13. Wow lebih dari separuh jimat dia ek? Boleh laaa khamis depan nak trt juga order kt web dominos. Tq share. Lama ni tak pekena dominos

    ReplyDelete
    Replies
    1. jemput ya. sbb saya suka promosi ni , sbb tu saya share dkt kawan2 :)

      Delete
  14. Dominis memang best dan murah. Selalu je ada promosi kan. Nak nak order online kat web memang terlwbih lebih jimat tau dahlah sedap murah pulak tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg best, sebab ada promosi. saya pulak jenis yg suka promosi.

      Delete
  15. Banyak promosi dominos ni. Best kalau beli pizza dari diorang. Thank you share! Bole beli next time

    ReplyDelete
  16. BBQ Chicken kita geng! hahaha. Promosi ni mmg setiap Khamis ke cane ni? Ke yg khamis lepas je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah!! haha mmg setiap khamis. tak tau pulak sampai bila :)

      Delete
  17. Waaaa Domino murah RM20.20 biar betik memang kena sambar ni tapi hari Kamis jer ker hehehe kita dah lama tak makan Dominos nak nak nak...

    ReplyDelete
  18. Saya pun kalau time teringin nak pizza, order je!! Especially bila anak2 dah tido, saja2 bersuka suka makan pizza ngan husband. And mmg Dominos la pilihan kami selalunya.

    ReplyDelete
  19. Domino memang jadi faberet anak2 berbanding piza lain...sbb bila makan Tak pernah rasa muak...topping pun memang banyak diorang letak...

    ReplyDelete
  20. Lama x makan pizza dominos ni serious lah promotion baru hnya rm20 je. Balik keja terus tempah je ni

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post