Firefly Tawarkan Diskaun 30% Untuk Para Pelancong Ke Pulau Langkawi



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Apa khabar buat semua pembaca dan rakan-rakan sekalian. Perkongsian kali ini adalah mengenai syarikat penerbangan Firefly Tawarkan Diskaun 30% Untuk Pelancong Ke Langkawi dengan mengadakan kerjasama bersama Tourism Malaysia.

TOURISM MALAYSIA DAN FIREFLY BERGABUNG UNTUK KEMPEN VM2020


Subang Skypark pada 17 Februari 2020 menyaksikan kerjasama Tourism Malaysia dan Firefly, dalam pelancaran logo (livery) VM2020 dan pakej pelancongan The Best of Langkawi Discovery'. YB. Datuk Mohamaddin bin Ketapi, Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya Malaysia (MOTAC), hadir merasmikan pelancaran tersebut, disertai Dato' Dr. Noor Zari Hamat, Ketua Setiausaha MOTAC, Datuk Musa Yusof, Ketua Pengarah Tourism Malaysia, serta CEO Firely Encik Philip See.

Kempen ini menyaksikan paparan logo VM2020 pada badan pesawat Firefly, serta info produk pelancongan pelbagai negeri pada ruang simpanan atas serta tempat hidangan dalam pesawat. Selain itu, hiasan dalaman yang ceria dan berwarna-warni turut ditambah pelbagai imej makanan, budaya, pantai, eko-pelancongan, seni dan pemandangan indah Malaysia. 


Kesemua paparan visual itu diharap dapat menyemarakkan kempen VM2020 untuk pasaran domestik dan ASEAN, serta menarik minat generasi muda untuk menghargai produk pelancongan domestik.
.
Menurut Datuk Musa, kempen ini juga merupakan salah satu program dan strategi Quick Win oleh Tourism Malaysia untuk menangani isu wabak Covid-19. "Adalah diharap, melalui polisi, dasar dan program kerajaan, ditambah inisiatif dan tawaran pihak swasta, ia akan disokong pula di peringkat pengguna iaitu rakyat Malaysia," ulas beliau, supaya rakyat Malaysia dapat menggunakan faedah ini untuk melancong dalam negara. 





Selain paparan logo dan imej, Firefly turut menawarkan potongan diskaun 30% untuk para pelancong menikmati pelbagai pakej pelancongan yang menarik. 

Pakej ke destinasi unggul Pulau Langkawi menjadi pembuka tirai tawaran Firefly dengan tempoh tempahan bermula pada 17 Februari hingga 13 Mac 2020, sementara tempoh perjalanan adalah sehingga 30 Jun 2020. 

Terdapat 70 buah hotel terlibat di Langkawi, dengan baucar penginapan percuma, aktiviti island-hopping dan tiket ke Crocodile Adventureland ada ditawarkan.

"Firefly berbangga menjadi sebahagian daripada inisiatif pelancongan negara, terutamanya kempen VM2020. Firefly kini menyediakan khidmat kepada pasaran khas dengan memenuhi kehendak pelancong tempatan dan antarabangsa dari segi kemudahsampaian dan kos penerbangan yang berpatutan. Tambahan pula, pelancongan domestik merupakan gaya melancong terbaharu kepada generasi millennial dan penggemar makanan (foodie) yang gemar melawat dan menikmati pelbagai juadah serta budaya nasional yang rencam," kata Encik Philip See. 




Pakej 'The Best of Langkawi Discovery' dengan 6 tonggak itu menyasarkan supaya pelancong mendapat kepuasan berganda melalui aspirasi "See It, Hear It, Sense It, Feel It, Touch It, Taste It" dan dijangka akan dapat merancakkan pelancongan domestik, serta mengimbangi penurunan kedatangan pelancong antarabangsa.
Selepas Langkawi, kerjasama Tourism Malaysia dengan Firefly ini akan menyaksikan pelbagai pakej destinasi lain akan ditawarkan sepanjang tahun ini dengan tawaran menarik dan berpatutan kepada pelanggan.



Bermula dari RM 211/seorang

Tempah dari 17-21 Feb 2020 | Terbang dari 17 Feb -30 Jun 2020


#firefly #LangkawiDiscovery #VisitMalaysiaYear2020

SEKIAN

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Banyak tu pemurunaj harganya, sampaikan hotel pun sampai 70% diskaun gak kan...
    Tapi tu ler...fikir dua kali gak nak kesana akbibat kesan virus korona tu kan...

    ReplyDelete
  2. hmmmm orang akan berjaga2 pasal kes covid-19 ja la sekarang ni :(

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post